7) Van Ferentillo via Polino naar Don Bosco

19 september 2020 - Polino, Italië

Vanmorgen al vroeg begonnen met lopen. Het is vandaag vooral de berg op. Het is geen moeilijke klim maar op de bult heb ik toch weer mijn GPS nodig.... Onderweg kom ik een lieflijk dorpje tegen dat ik beneden tussen de heuvels zie liggen: Polino. ( foto) Er is hier een overnachtingsadres maar daar ga ik niet naar toe. De tocht van morgen zou te lang worden. Ik ga naar Don Bosco , een soort religieus hotel wat verlaten aan de weg ligt.

De temperatuur is flink gezakt ; het lopen met rugzak gaat me prima af.

1. Jan Bals:
    21 september 2020
    Leuk dat je het deelt Eddie. Hoeveel dagen loop je? 🤔
  2. Eddie Roos:
    Hoi Jan,
    Ik ben nu ruim een week onderweg. De route loopt naar Rome. Dat is op dit moment nog 8 dagen lopen. Maar of il het helemaal ga lopen? Ik leef op dit moment met de dag.
  3. Jan Bals:
    22 september 2020
    Joh, wat knap dat je dit doet. Waar ben je gestart? Lijkt me erg mooi om zo in alle rust van de natuur te genieten. Alleen het Italiaans lijkt me een probleem. Hoe doe jij dat?
    Groetjes, Jan
  4. Eddie Roos:
    Hoi Jan,
    Ik ben nu in Assisi gestart maar vorig jaar heb ik van Florence naar Assisi gelopen. Dat beviel goed ,vandaar nu verder.
    Ik spreek geen Italiaans en dat is best een probleem. Vooral als je hey overnachtingsadres niet kunt vinden.
    Maar op sommige locaties waar ik verblijf wordt Engels gesproken.