17) Van Farfa naar Montellibretti.

29 september 2020 - Montelibretti, Italië

Vanuit Farfa klim ik naar Fara .Hier heb je een mooi uitzicht op de omgeving  ( zie foto). Er hangen nog wolken boven het dal. Ik kom langs kleine plaatsjes zoals  Montegrotto en Canetto. Het wordt warmer. s' Middags is het al rond de 20 graden. Ik loop afwisselend over landweggetjes en autowegen met links en rechts olijfboomgaarden en af en toe een drinkbak. Op sommige plaatsen  blijf ik even zitten.

Dan loop ik verder naar Montellibrelli. Ik zie het al van verre liggen. Het ligt natuurlijk weer op een heuvel. Ik klim naar de oude stad . De plaats strekt zich lang over de heuvelrug uit. Anderhalve kilometer verder ben ik bij mijn overnachtingsadres. Het is nog twee bergetappes naar Rome.

1. Francy Groeneveld:
    30 september 2020
    Hallo Eddie,
    Het is midden in de nacht. Ik ben klaar wakker
    Stiefel naar beneden en verslaafd als ik ben, kijk ik op mn telefoon. En plotseling schot me te binnen dat je aan de wandel bent. Sjonge,jonge, diep respect voor wat jij allemaal beleeft en ondergaat en oplost en vooral doorzet! Goede tocht!!
  2. Eddie Roos:
    1 oktober 2020
    Dank voor je reactie. Voortaan gewoon doorslapen.
  3. Frits:
    21 december 2020
    Mooi die wolken onder dat hemels blauw. Ik krijg in deze langste nacht subiet Fernweh.