Leuk hoor, Eddie! Vertel ons misschien wat over de streek en zijn geschiedenis.
Eddie Roos:
22 september 2020
Hoi Toon,
Ik vrees dat ik niet zo heel veel kan melden. Maar deze is wel aardig. Ik kwam eergisteren ( op mijn route tussen Don Bosco en Poggio een grenssteen tegen , die aangaf dat in 1840 hier de grens lag tussen de Pauselijke staten en het koningkrijk der beide Siciliën .
Ik vrees dat ik niet zo heel veel kan melden. Maar deze is wel aardig. Ik kwam eergisteren ( op mijn route tussen Don Bosco en Poggio een grenssteen tegen , die aangaf dat in 1840 hier de grens lag tussen de Pauselijke staten en het koningkrijk der beide Siciliën .